dissabte, 11 d’abril del 2020

TÀRTAR DE TONYINA

Ahir divendres, va tenir lloc el que vam anomenar 2n. Sopar de gala de confinament. En ser Divendres Sant, i segons la tradició, vaig decidir preparar un sopar sense tastar la carn. Dins els aperitius, em vaig decantar per aquest Tàrtar de tonyina.

INGREDIENTS: - 300 gr. de llom de tonyina fresca
- Salsa de soja
- Salsa wok
- Pebrot
- Pastanaga
- Maionesa
- Suc de llimona
- Oli
- Cabdells d'endivia (unes fulles per presentar)
- Llavors de sèsam (també per presentar)

PREPARACIÓ: - En primer lloc vaig agarrar la tonyina i la vaig passar per la picadora per deixar-la suficientment trossejada.

- Vaig preparar una barreja a parts iguals amb les dues salses i hi vaig posar la tonyina triturada perquè maceri. Vaig posar la barreja a la nevera durant 15 minuts.

- Al mateix temps, vaig picar el pebrot molt petit i el vaig sofregir amb un foc baix per evitar que es cremi.

- Un cop sofregit, es deixa refredar i es barreja amb la pastanaga, també picada molt petita.

- A la barreja anterior, afegim la tonyina picada.

- Seguidament afegirem la maionesa i el suc de llimona i ho barrejarem bé perquè quedi una barreja homogènia.

- Ja tenim el tàrtar per servir. El posarem amb les fulles d'endívia i escamparem llavors de sèsam per sobre.


Queda un sabor prou agradable. Teniu en compte a l'hora de barrejar les salses, les vostres preferències ja que són dos sabors molt peculiars.

Espero que ho gaudiu i bon profit!! Ànims que ja queda menys

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Siguiente Anterior Inicio
 
La cuina d'en Jaume Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo