divendres, 23 de juliol del 2010

LASANYA PRIMAVERA

Aquest és un plat fresquet i ràpid de preparar. En un moment donat us pot treure d'un compromís. Al mateix temps és prou suau i no és massa carregós.

INGREDIENTS: - 1 paquet de plaques de Lasanya. Jo les vaig agarrar Fàcil de el Pavo perquè no s'han de coure ni res.
- 12 palets de cranc picats
- 4 ous durs picats
- 4 làmines de pernil dolç tallades a tires
- Unes quantes gambetes pelades

PER LA SALSA ROSA: - Teniu dos opcions, comprar-la feta o la podeu fer vosaltres mateixos . No és molt complicada (fins i tot jo me'n vaig sortir. Segurament de receptes de salsa rosa n'hi ha moltíssimes. Jo me vaig decantar per esta.
- 200-250 gr de maionesa
- 2 o 3 cullerades de quètxup
- el suc de mitja taronja
- el suc de mitja llimona
- un xorret de conyac o whisky (al gust de cadascú)


PREPARACIÓ: - Hidratarem les plaques seguint les instruccions de l'envàs.

- Barrejarem els palets amb la salsa rosa que haurem obtingut de barrejar tots els ingredients fins obtenir una salsa uniforme.

- Llavors a una font posarem una capa de plaques i anirem alternant capes amb:
- Salsa rosa amb palets
- Ou picat
- Pernil dolç a tiretes

- A sobre de la darrera capa de plaques hi posarem salsa rosa i unes gambetes que prèviament haurem passat per la paella.



- Deixarem una estona a la nevera i servirem fresquet.

Espero que gaudiu tant com jo d'aquesta recepta i BON PROFIT!!!!!!!!!!

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Siguiente Anterior Inicio
 
La cuina d'en Jaume Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo