divendres, 15 d’abril del 2011

MOSSETS DE PATATA, FOIE I PERNIL

Aquesta és una recepta que em va passar una bona amiga i em vaig dir: "Vaig a provar-la". El resultat són aquests mossets tan apetitosos.

INGREDIENTS: - Una bossa de pure de patata

- 150 grams de foie

- 150 grams de pernil tallat molt fi

- 1/4 de litre de llet

- 25 grams de mantaga

- Oli

PREPARACIÓ: - Prepararem el puré segons indicacions del fabricant, generalment amb la mateixa quantitat de llet i d'aigua, i amb sal i mantega.

- Quan s'hagi refredat, col·locarem una petita quantitat a la ma i al centre posem un trosset de foie. Formem una bola.

- L'envoltem amb una de les rodanxes de pernil.

- Quan tenim totes les boletes formades, les envoltem amb paper d'alumini i les courem a forn fort durant 5 minuts o les fregim en oli abundant durant 3 minuts.



El resultat són uns mossets molt sabrosos i que espero que gaudiu com jo. Bon profit!!!!!!!!

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Siguiente Anterior Inicio
 
La cuina d'en Jaume Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo