dilluns, 16 d’agost del 2010

ANEC AMB PERES AL VI

Aquest es un plat prou ràpid de preparar i molt saborós. Els ingredients són per quatre persones.

INGREDIENTS: - 4 trossos d'ànec. En el meu cas vaig agarrar 4 cuixetes.
- 4 peres
- 100 grams de porc magre
- 1 pastilla de brou de carn
- 1 litre de vi negre
- 1 taronja
- 1 llima
- 1 rameta de canyella
- 2 cullerades de sucre
- 1 copeta de conyac
- Sal i pebre

PREPARACIÓ: - Pelarem les peres (reservem les pells pel següent pas), les posem a bullir juntament amb el vi, la pell de la llima i la de la taronja, i la canyella i ho fem bullir a foc lent fins que estiguin ben toves.



- Posarem les pells a bullir amb 1/2 got d'aigua i el sucre fins obtenir un almívar espès. El colarem i el reservarem.



- Netejarem l'ànec si l'hem agarrat sencer, i el tallarem en trossos regulars. En el meu cas vaig agarrar les 4 cuixes. Ho salpebrarem i el daurarem amb un poc d'oli, juntament amb el porc magre tallat en tiretes o picat. El flamejarem amb el conyac.





- Un cop flamejat, hi abocarem el vi de coure les peres, la pastilla de brou esmicolada, i l'almívar i ho deixarem coure, tapat fins que estigui tendre (una hora aproximadament). L'anirem girant cada 1/4 d'hora o mitja hora.

- Uns deu minuts abans de finalitzar la cocció hi afegirem les peres.



Espero que el gaudiu tant com jo i la gent que el va provar i bon profit!!!!!!!!

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Siguiente Anterior Inicio
 
La cuina d'en Jaume Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo