dimecres, 15 de setembre del 2010

FLAM Mª VICTÒRIA

Aquesta recepta no sabia quin nom posar-li i com la persona que me la va dir es diu així, doncs l'he rebatejat així. Gràcies Mª Victòria.

INGREDIENTS:- Fruita del temps (a mi me la van comentar en préssec en almívar i jo la vaig fer en nectarines. No se si en altres fruites també quedarà bo. Ja m'ho direu)
- Galletes maria ( a mi em van dir que hi posaven els croissants quan es feien secs, però a casa meva no s'hi fan mai secs.
- Flam de vainilla o d'ou

INGREDIENTS PEL FLAM: - 1 litre de llet
- 4 ous
- 2 clares
- 100 grams de sucre
- 1 rama de vainilla

PREPARACIÓ: - Pelarem les nectarines, les partirem per la meitat i les anirem col·locant al fons del motlle que posarem al forn.

- Picarem les galletes i la pols resultant la posarem per sobre les nectarines en una capa més o menys uniforme.

- Mentre anirem preparant el flam. Posarem en un casso la llet, el sucre i la vainilla. Ho deixarem a foc baix perquè es vagi escalfant. Abans de que comenci a bullir, afegirem les clares batudes i els ous, poc a poc i remenant per evitar que es facin pegots.

- Un cop tenim la barreja del flam, ho tirarem per sobre del preparat de nectarina i galleta, i en ser liquid, anirà omplint els forats.




- Fornejarem a 180º C a dins d'un recipient en aigua perquè es faci al bany Maria (si posem un crosta d'ou l'aigua no bullirà).

- Un cop s'hagi refredat, ho podem treure del motllo i ja està llest per menjar. Ho podem decorar amb nata muntada.



Espero que gaudiu tant del plat com ho vaig fer jo i bon profit!!!!!!!!!

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Siguiente Anterior Inicio
 
La cuina d'en Jaume Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo