dimarts, 9 de novembre del 2010

LLOM AMB SALSA DE CAMAGROCS

Ahir no sabia que fer per sopar i vaig començar a regirar pel rebost. Vaig trobar els camagrocs i vaig començar a barrejar ingredients a veure que sortia. El resultat és una salsa molt saborosa i sense cap altre tipus de complicació que l'haver d'anar a buscar i trobar camagrocs (sempre hi ha l'opció que algú ens els doni).

INGREDIENTS(2 persones): - 4 talls de llom o cap de llom
- 2 cebes
- 400 cc de nata líquida de cuina
- 250 cc de vi negre
- Un grapat de camagrocs (no els vaig pesar)
- Sal i pebre

PREPARACIÓ: - En primer lloc, salpebrem la carn i la deixem a la nevera.

- Per altra banda, piquem les cebes en juliana i les sofregim.

- A mitja cocció, hi afegirem els camagrocs i que es vagin fregint.

- Quan ja els tinguem a punt hi afegim el vi i deixem que es redueixi durant uns 15 minuts a foc suau.

- Passats aquests 15 minuts, hi afegirem la nata líquida i deixem 15 minuts més de reducció. Ho passem per la batedora i ho reservem.



- Posem el cap de llom a fregir i quan el tenim fet, ho posem durant uns deu minuts amb la salsa que hem preparat anteriorment.

Per acompanyar, preparem patates fregides en làmines i ceba a foc suau perquè quedi ben tobet.

Com us deia el resultat és un plat molt saborós i que deixa molt bon gust de boca.

Espero que us agradi i bon profit!!!!!!!!!!!!

1 comentaris:

Nando ha dit...

Se m'ha fotut la boca aigua només de pensar-hi!!!oooogh!! que bo!

Publica un comentari a l'entrada

Siguiente Anterior Inicio
 
La cuina d'en Jaume Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo